ЗАСВАЕННЕ ЛIНГВАКУЛЬТУРНЫХ АСАБЛІВАСЦЕЙ АНГЛАМОЎНЫХ КРАIННА АСНОВЕ IНТЭГРАТЫЎНАГА МIЖДЫСЦЫПЛIНАРНАГА ПАДЫХОДУНА ДЗВЮХ СТУПЕНЯХ ВЫШЭЙШАЙ АДУКАЦЫI

Авторы

  • I. В. Пiнюта Установа адукацыi «Баранaвiцкi дзяржаўны ўнiверсiтэт», вул. Войкава, 21, 225404 Баранавiчы, Рэспублiка Беларусь Автор
  • Т. С. Пятакова Установа адукацыi «Баранaвiцкi дзяржаўны ўнiверсiтэт», вул. Войкава, 21, 225404 Баранавiчы, Рэспублiка Беларусь Автор

Ключевые слова:

мiжкультурныя зносiны; перавернуты клас; змешанае навучанне; нацыянальна- культурная спецыфiка

Аннотация

Артыкул прысвечаны праблемам падрыхтоўкі будучых настаўнiкаў замежнай мовы ў кантэксце iнтэгратыўнага мiждысцыплiнарнага падыходу да засваення лiнгвістычных, культурных асаблівасцей англамоўных краiн на дзвюх ступенях вышэйшай адукацыi ў Беларусi. Галоўнай iдэяй гэтага падыходу выступае сiстэмнае i паступовае авалоданне сацыяльнымі кампетэнцыямi, неабходнымi для паспяховага мiжкультурнага дыялогу на ўзроўнях мiжасабовых i прафесiйных зносiн. У даследаваннi абагульняецца вопыт працы кафедры прафесiйнай iншамоўнай падрыхтоўкi ўстановы адукацыі «Баранавiцкі дзяржаўны ўнiверсiтэт» па планаванні i арганiзацыi вучэбна-метадычнага працэсу выкладання дысцыплін, накіраваных на засваенне спецыфiкi культур народаў англамоўных краiн у параўнаннi з беларускай культурай i мовай. Культурны патэнцыял іншамоўнай лексікі разгледжаны ў кантэксце яе здольнасці назапашваць і адлюстроўваць экстралінгвістычную сацыякультурную інфармацыю.

Біблiягр.: 8 назваў.

Загрузки

Опубликован

2022-08-01

Выпуск

Раздел

ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ НАУКИ