THE MODEL OF FORMING PRIMARY SCHOOL PUPILS’ LOGICAL SKILLSIN THE LEARNING PROCESS
Keywords:
skill; general learning skills; logic skills; learning activitiesAbstract
The relevance of the problem of the formation of primary school pupils’ logical skills is caused by the necessity
to improve the quality of education and young learners training to lifelong learning. The article considers the model of
the formation of this group of skills of primary school pupils in the learning process. It represents a detailed description of the conceptual, substantial, procedural and evaluative-effective components of the model, discloses their unity and interrelation.
Ref.: 18 titles.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Педагогические науки. Психологические науки. Филологические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.