ЗАСВАЕННЕ ЛIНГВАКУЛЬТУРНЫХ АСАБЛІВАСЦЕЙ АНГЛАМОЎНЫХ КРАIННА АСНОВЕ IНТЭГРАТЫЎНАГА МIЖДЫСЦЫПЛIНАРНАГА ПАДЫХОДУНА ДЗВЮХ СТУПЕНЯХ ВЫШЭЙШАЙ АДУКАЦЫI
Ключевые слова:
мiжкультурныя зносiны; перавернуты клас; змешанае навучанне; нацыянальна- культурная спецыфiкаАннотация
Артыкул прысвечаны праблемам падрыхтоўкі будучых настаўнiкаў замежнай мовы ў кантэксце iнтэгратыўнага мiждысцыплiнарнага падыходу да засваення лiнгвістычных, культурных асаблівасцей англамоўных краiн на дзвюх ступенях вышэйшай адукацыi ў Беларусi. Галоўнай iдэяй гэтага падыходу выступае сiстэмнае i паступовае авалоданне сацыяльнымі кампетэнцыямi, неабходнымi для паспяховага мiжкультурнага дыялогу на ўзроўнях мiжасабовых i прафесiйных зносiн. У даследаваннi абагульняецца вопыт працы кафедры прафесiйнай iншамоўнай падрыхтоўкi ўстановы адукацыі «Баранавiцкі дзяржаўны ўнiверсiтэт» па планаванні i арганiзацыi вучэбна-метадычнага працэсу выкладання дысцыплін, накіраваных на засваенне спецыфiкi культур народаў англамоўных краiн у параўнаннi з беларускай культурай i мовай. Культурны патэнцыял іншамоўнай лексікі разгледжаны ў кантэксце яе здольнасці назапашваць і адлюстроўваць экстралінгвістычную сацыякультурную інфармацыю.
Біблiягр.: 8 назваў.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Педагогические науки. Психологические науки. Филологические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.