PECULIARITIES OF EFFECTIVE APPLICATION OF MERCHANDIZING (ON THE EXAMPLE OF THECOMPANY)
Keywords:
merchandising; sales; display of goods; sales promotionAbstract
The concept of "merchandising" is investigated, the features of its use by organizations are defined. The analysis
of hidden psychological "traps" for buyers. The features of the use of merchandising tools by the company have been
investigated. The merchandising efficiency of the company was calculated using the example of one of the stores. The
main ways of improving merchandising activities are considered.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Электронный научный журнал "Научные тенденции"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.