MARKETING COMMUNICATIONS FOR AN INNOVATIVE PRODUCT
Keywords:
marketing; marketing communications; communication channels; innovative product; consumerAbstract
Today, it is not enough to use one communication channel to interact with existing and potential
consumers. Modern consumers need the opportunity to interact with the company when it is convenient for them
and in the way that it is convenient for them and at the same time to get a single customer experience. To meet
this need, it is necessary that the company uses the maximum possible number of means of communication is
interconnected.
This article discusses the most important theoretical and practical issues of marketing communications,
reveals the content of their main elements: advertising, publicity, sales promotion, personal sales and public
relations
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Электронный научный журнал "Научные тенденции"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.