EDUCATING THE HONESTY OF OLDER PRESCHOOLERS IN GAMES WITH RULES:THE RESULTS OF AN EMPIRICAL STUDY
Keywords:
morality; Parenting; Honesty truthfulness; The game senior preschool ageAbstract
A study on the education of honesty in preschoolers through playing activities has been carried out. The
methodology is based on the analysis of the results of children's awareness of moral standards, the formation
of moral concepts. The object of the study is the process of forming moral and will qualities. In the course of
the study, the method of mathematical processing of data is used in obtaining data. Based on the results, the
impact of games with rules on the formation of honesty of preschoolers has been revealed.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Электронный научный журнал "Научные тенденции"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.