PRACTICE OF APPLICATION OF PR-TOOLS IN THE FORMATION OF THE IMAGEOF THE SOLIGORSKAYA BRANCH OF JSC "SLUKA CHEESIS FACTORY"
Keywords:
PR; public relations; effectiveness of PR-activity, tools of PR-activityAbstract
The essence and significance of the PR-activity of industrial enterprises is disclosed. Marked goal, objectives and
functions of PR-activities. Identified the main tools of PR activities. Reflects the organization of PR activities at the
Soligorsk branch of OJSC “Slutsk cheese-making plant”. The directions of increasing the efficiency of PR-activities were
determined.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Электронный научный журнал "Научные тенденции"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.