THEORETICAL ASPECTS OF THE IMPLEMENTATION OF DIGITALIZATION OF EDUCATION AT DIFFERENT LEVELS OF EDUCATION
Keywords:
digitalization of education; digital technologies; education; preschool educatioAbstract
One of the directions for the implementation of sustainable development goals in the Republic of Belarus is the digitalization of education. The article analyzes research on the development and implementation of digital technologies in the educational process at different levels of education. The use of digital technologies at the level of higher education and secondary education is analyzed. The possibilities of introducing digital resources in preschool education are considered.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Электронный научный журнал "Научные тенденции"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.