ВЕРБАЛЬНЫЯ СРОДКІ ПЕДАГАГІЧНАГА ЎЗАЕМАДЗЕЯННЯ Ў ПРАЦЭСЕ ВЫКЛАДАННЯ ЛЕКЦЫІ
Ключевые слова:
вербальныя сродкі, педагагічнае ўзаемадзеянне, вучэбная лекцыя, навуковы тэкст, маркёры, інтэнцыі, сродкі аўтарызацыі, формы мовы, сінтаксічныя канструкцыіАннотация
Уартыкуле разглядаюцца вербальныя сродкі педагагічнага ўзаемадзеяння, якія вылучаюцца ў працэсе
выкладання лекцыі, паколькі яе асноўны змест падаецца з дапамогай сінтаксічных канструкцый, што ў аднолькавай ступені ўласцівы пісьмовай і вуснай формам мовы; характарызуюцца ўніверсальныя сродкі аўтарызацыі, якія функцыянуюць у якасці маркёраў тэматычнага, лагічнага і кампазіцыйнага разгортвання інфармацыі, скіраваных на дасягненне вучэбных мэт і задач.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Педагогические науки. Психологические науки. Филологические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.