ACTIVITY OF EDUCATORS WHILE COMPREHENDING THE PERSONALITYOF THE STUDENTS: ON THE MEASUREMENT CAPACITY
Keywords:
cognition; knowledge; modeling; structural categories of cognition; professional awareness of educators; ideal personality of a student; measurement capacityAbstract
In this article cognitive knowledge is described as a correlation between the general and single case studies. The multiple theories approach is the intermediary in mastering the knowledge. The sentence coefficient was elaborated. Some
empirical data were used to describe it.
Table 1. Fig.1. Ref.: 6 titles.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Педагогические науки. Психологические науки. Филологические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.