THE ORGANIZATION OF INDEPENDENT WORK OF FUTURE MATHEMATICSTEACHERS BY THE MATHEMATICS TEACHING METHODOLOGY:THE EXPERIENCE OF THE LEARNER-CENTERED APPROACH
Keywords:
independent work; mathematics teachers; the learner-centered approach; methodical-mathematical trainingAbstract
The organization of independent work of students is an essential factor in the process of acquiring of knowledge at
the higher school of the Russian Federation. The article is devoted to the basic principles, conditions and performance of
students’ independent work. It also gives the analysis of the forms and methodological support of independent work in the
course of methodological and mathematical preparation of future teachers of mathematics.
Table 1. Ref.: 4 titles.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Педагогические науки. Психологические науки. Филологические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.