DESIGN AND OPTIMIZATION OF THE MARKETING BUSINESS PROCESSESOF THE ORGANIZATION (ON THE EXAMPLE OF BUSINESS & ROST LLC)
Keywords:
marketing; business process; ELMA BPM; Business & Rost LLC; optimization; enterprise architectureAbstract
The article is devoted to the role of modern business processes in the field of marketing, from studying the market and determining the needs of buyers and ending with the sale of manufactured goods and services. The design and optimization of the marketing business model of Business and Rost LLC was completed. To model marketing processes,
the ELMA BPM system was used, demonstrating a wide range of tools provided to a specialist.
Fig. 1. Ref.: 11 titles.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Исторические науки и археология. Экономические науки. Юридические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.