МЕТАДАЛАГІЧНЫЯ АСПЕКТЫ ВЫВУЧЭННЯ АДУКАЦЫЙНЫХ ПАДАРОЖЖАЎXVI—XVIII СТАГОДДЗЯЎ НА ПРЫКЛАДЗЕ АДУКАЦЫІ ЯКУБА САБЕСКАГА
Ключевые слова:
метады гістарычнага даследавання; Якуб Сабескі; замежная адукацыя; наратыўныя крыніцы; дыярыушАннотация
У артыкуле аналізуюцца метады гістарычных даследаванняў, найбольш прыдатныя для вывучэння адукацыйных падарожжаў шляхты XVI—XVIII стагоддзяў на прыкладзе выхаваўчых інструкцый і дыярыуша падарожжа Якуба Сабескага — дзяржаўнага і ваеннага дзеяча Рэчы Паспалітай, бацькі караля Рэчы Паспалітай Яна III Сабескага. Асноўная ўвага надаецца спецыяльна-гістарычным і міждысцыплінарным метадам, сярод якіх разглядаюцца наратыўны, гісторыка-генетычны, гісторыка-параўнальны метады і кантэнт-аналіз. Ужываючы названыя метады, разгледзілі замежную адукацыю Якуба Сабескага, яе геаграфію, асаблівасці і ўплыў на кар’еру шляхціца.
Бібліягр.: 17 назв.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Вестник БарГУ Серия "Исторические науки и археология. Экономические науки. Юридические науки"
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Авторы сохраняют за собой право заключать определенные договорные соглашения, касающиеся неисключительного распространения опубликованной версии работы (например, размещать ее в институциональном репозитории, публикация в книге) со ссылкой на ее первоначальную публикацию в этом журнале.